3 cebes dolces grans
1kg de calamars (a rodanxes o sencers)
sal
Elaboració
Per fer aquests calamars jo els faig amb la olla GM, una olla elèctrica programable que vindria a ser com una olla a pressió.
Tallem la ceba a tires i la fiquem dins de l'olla amb un dit d'oli. Hi tirem sal i ho programem "menú guisat". Més o menys són uns 30 minuts. Quan pita ho deixem a "mantenir escalfor" un parell d'hores. Si ho fem amb l'olla a pressió normal ho deixem sense foc una horeta.
Obrim l'olla i traiem la ceba i hi fiquem els calamars. Els sofregim una miqueta i hi tirem sal. Afegim la ceba i ho tornem a programar "menú guisat". Quan acabi, (més o menys 25 minuts més a la olla a pressió), ho traiem i ja ho podem servir.
Queden uns calamars tovíssims que acompanyarem amb una arròs blanc cruixent!
Una delícia de calamars. Així no els he fet mai, però amb la pinta que tenen, els hauré de provar ben aviat!
ResponEliminaPetonets!